גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הצגות ילדים

עוץ לי גוץ לי ובת הטוחן - תיאטרון הילדים הישראלי

עיר תאריך מיקום ההצגה
באר שבע משכן אמנויות הבמה באר שבע - אולם 1 112 כרטיסים
75
רכישת כרטיסים שעה וחצי
קרדיט לתמונה: עדי ברק
עוץ לי גוץ לי ובת הטוחן - תיאטרון הילדים הישראלי

משך: שעה וחצי

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 3 - 10

מפיק: תיאטרון הילדים הישראלי - רשימת הופעות

עיבוד מודרני לקלאסיקה המוכרת – הצגת ילדים חדשה ומפתיעה! קופת הממלכה ממטבעות ריקה, והמלך פונה אל הטוחן, אשר לקח ממנו פעם הלוואה. הטוחן, אשר גם בכיסו כסף אין – חושב במהירות וסיפור רוקם. הוא מספר למלך שיש לו בת, יפהפייה אגב, אשר מסוגלת להפוך קש לזהב. כשהמלך שומע זאת הוא קופץ על המציאה וכולא בחדר את בת הטוחן היפה. והיא – ערימת קש גדולה לפניה ועכשיו – איך תהפוך קש לזהב? ואז, באישון לילה, מופיע גמדון מסתורי ואומר: "להפוך קש לזהב? זה בהחלט אפשרי!" תני לי משהו קטן בתמורה – ואעשה עבורך את העבודה! ואכן כך היה בלילה הראשון והשני, אך לבת הטוחן לא נותר דבר כשהגיע הלילה השלישי... ואז, או אז, ביקש הגמדון:  כשייוולד למלך ולך בן – תתני לי את הילדון! לבת הטוחן לא היתה ברירה והיא עשתה כדבריו – והקש שוב הפך בן רגע לזהב. אך כשהיתה בת הטוחן למלכה והילד נולד – היא התחננה לביטול העסקה בפני הגמד. תשובתו של הגמד היתה "אסכים רק אם – תגלי מהו שמי בתוך שלושה ימים". האם תצליח המלכה לגלות את השם? אתם מוזמנים לבוא ולראות בעצמכם.

קופת הממלכה ריקה, המלך (דותן עמרני ) מבקש מהטוחן (ליאור מורדוך ) שיחזיר לו חובו. הטוחן אשר אין בכיסו דבר מלבד סוכריית מנטה, מציע לו את ביתו היפה לאשה בטענה שהיא יכולה להפוך ערמות של קש לזהב. בת הטוחן (מיכל פרדקין ) אשר לא באמת יכולה להפוך קש לזהב, נעזרת בגמדון קטן, עוץ לי גוץ לי שמו (גילי גבל) שהופך ערב ערב את הקש לזהב בדרישה לדבר מה בתמורה.
 
דומה שכל מי שעסק במלאכה ידע בדיוק מה הוא עושה, הבימוי, הקצב, השירים המקוריים והנתונים הקומיים. השחקנים עצמם מצחיקים ומוכשרים בטירוף והאגדה כמו שהיא אז משליכה על החיים שלנו היום מעבר לגבולות ביתנו ובתוכם. ענבלי מרגשת ומהפנטת על הבמה.  לא משאירה עין יבשה ונוטעת תקווה בלבבות הקטנים בקהל.
גילי היא פלא מהלך וביכולתה ללוש את גופה, לבצע תרגילי אקרובטיקה, חרף שכבת הבגדים של הגמד בעל הכרס.
 
רוצו לראות!
 
בימוי וכתיבה: ענבל לוי רהב
כוריאוגרפיה: גילי גבל
עיצוב תפאורה: במבי
עיצוב תאורה: יניב סעתי/ רועי יצחק
מוסיקה ועיבודים: זיו רהב
לחנים: ענבלי, זיו רהב
תלבושות: אלה וולדי קולסניק
מפיקה: קארין סתיו

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter