גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות ג'אז ובלוז

לאוניד פטשקה מארח את בנה של אלה פיצג'רלד - ריי בראון

ארכיון תאריך: 23 יולי 2019 - 28 יולי 2019

משך: שעתיים

בהשתתפות:
לאוניד פטשקה (ישראל): פסנתר
רוי יאנג (בריטניה—ישראל): זמר
הלהקה של לאוניד פטשקה:
ולרי ליפץ: קונטרבס
אלקס אקופוב: תופים
אולג ניימן: סקסופון

פרויקט הג'אז הבינלאומי של לאוניד פטשקה בכיכובו של ריי בראון הבן (ארה"ב)בנה היחיד של מלכת הג'אז אלה פיצג'רלד - «Black Jazz Soul» מורשת הג'אז של אלה פיצג'רלד
 
לאוניד פטשקה – פסנתרן ג'אז מפורסם, מלחין, מפיק ומנחה תוכניות רדיו וטלויזיה. בסקר שנערך באונ' קיימברידג', פטשקה נמנה בין מאה המוסיקאיים המובילים של המאה העשרים. בעקבות זאת הוזמן להשתתף בקונצרט חגיגי בבית הלבן בשנת 2000.
פטשקה הינו אחד הוירטואוזים הידועיים בעולם הג'אז, וזכה ב-17 פרסים בתחרויות בינלאומיות. בשנת 2005 הוא קיבל את מדלייה מטעם הכנסת על תרומתו לתרבות הישראלית ונבחר פעמים רבות כ"איש השנה" בישראל (בתחום התרבות).

לאוניד פטשקה מופיע בכל רחבי העולם, ובמסגרת ההופעות מנגן לצידם של כוכבי הג'אז הבולטים בעולם. ביניהם: רנדי ברקר, מונטי ווטרס, מייק סטרן, ביל אוונס, ג'ו לובנו ורבים אחרים.
"Black Jazz Soul" - הפרויקט החדש של לאוניד פטשקה שמוקדש למורשת הג'אז של אלה פיצג'רלד. השתתפותו של בנה היחיד – ריי בראון הבן – מקנה לפרויקט הייחודי הזה את הטאץ' הנוסטלגי.

בנם היחיד של זמרת הג'אז האגדית אלה פיצג'רלד ונגן הקונטרבס המפורסם ריי בראון מגיע  לסיבוב הופעות ראשון בישראל. ריי בראון הבן כבר ביקר בישראל במסגרת פסטיבל הג'אז הבינלאומי באשדוד, שאירגן לאוניד פטשקה, אך זוהי הפעם הראשונה שיגיע לסיבוב הופעות בכיבובו ברחבי הארץ.

זמר הג'אז הידוע, ריי בראון הבן, אינו דומה כלל לאותם נצרי המפורסמים שכל חייהם מנצלים את התהילה של הוריהם. הוא עשה את דרכו במוסיקה בזכות עצמו וממשיך את מסורת הג'אז המשפחתית באהבה, כבוד ומקצועיות רבה. ריי גדל באוירה מיוחדת ומהילדות היה מוקף בכוכבי התרבות הגדולים ביותר. בין אורחי הבית היו נט קינג קול, דיוק אלינגטון, מרילין מונרו ורבים אחרים, את שיעורי המוסיקה והזמר קיבל מפרנק סינטרה ולואי ארמסטרונג בכבודם ובעצמם. כל אלו השפיעו רבות על בחירת דרכו במוסיקה ובחיים בכלל.

“Black Jazz Soul” צפוי להיות האירוע התרבותי הבולט של השנה. הפרויקט הינו מסע נוסטלגי אל עבר "הג'אז הישן והטוב" שישלב את סגנונות הסווינג, סואול, בלוז, רוקנרול ובוגי ווגי. בפרויקט משתתפים: אורח מיוחד - זמר הג'אז רוי יאנג, והלהקה של לאוניד פטשקה (ולרי ליפץ, קונטרבס;  אלקס אקופוב, תופים; אולג ניימן, סקסופון).

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter