גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הופעות מחול ובלט

תאטרון מחול אבשלום פולק - אנטו - מופע חדש

ארכיון תאריך: 19 ספטמבר 2019 - 9 דצמבר 2019

משך: שעה

אנטו - מופע חדש, עיבוד לסיפור של דורית רביניאן

המופע אנטו נולד מתוך שיתוף פעולה יוצא דופן בין הסופרת דורית רביניאן, הכוריאוגרף אנדריאה מרטיני ואבשלום פולק ולהקתו. סיפור קצר של רביניאן מתעורר לחיים על הבמה במופע צבעוני ויפיפה, אשר רוקח עולם דמיוני ממילים תנועה ומוסיקה.
מסע קומי ומרגש, החוצה גילים וז'אנרים.

"מחול ילדותי למבוגרים. בהחלט. יש דבר כזה. הנה כאן. וזה מצמרר ומופלא ואחיד ומשוגע. כולל מסר בועט אך מעודן נגד שלטון המסכים הטוטאלי, המתקשר לכאן ועכשיו. המופע כולו נדמה לי כמו משחק בארגז החול של השמיים. נכבשתי בזה ואהבתי מאד." (מיכאל רורברגר)

"חובה לצפות ביצירותיו של אבשלום פולק. להרגיש את הדופק שלהן בתוך עצמך. את הריגוש שלהן. כמו קונסטרוקציה פלסטית, זוהי פנטזיה שלא ניתן להבין דרך הראש - אלא רק דרך העיניים, דרך הלב...
שפת יצירתם של פולק-מרטיני ב"אנטו" היא אקט של יצירת שפה דרך ריקוד... יש מקום לדמיון - ויש יופי שהוא טהור, והוא מדהים, והוא מעבר. אי אפשר להוריד את העיניים מהבמה; כמו אומנות שנוחתת על הבמה ללא תנאי. כמו אומנות מהעתיד. או הילדות של אותו עתיד." (אינה שחטוביץ')
 
“כתבתי רומאנים למבוגרים וסיפורים לילדים, אבל זאת הפעם הראשונה שאני מתנסה ביצירה לבמה. אני גאה להזמין אתכם לחוות את שיתוף הפעולה הייחודי הזה, ביני ובין הכוריאוגרפים אבשלום פולק ואנדראה קונזטנזו מרטיני, ולהצטרף למסע המסעיר שעשינו בין המילים הכתובות ובין החיות שבמחול, בין החרוזים ובין הרקדנים, הצלילים והאורות. עבורי זאת הייתה הרפתקה אמנותית שאין דומה לה. “ (דורית רביניאן)

Шנותרתי נפעמת מאופן החשיבה הבלתי פוסק של פולק, להמציא את עצמו מחדש, לשלב בין משחק ומחול, מוזיקה ותפאורה מעוררת מחשבה.Ш (יפעת דיסקין)

כוראוגרפיה, בימוי ועיצוב פסקול: אבשלום פולק, אנדריאה מרטיני
טקסט: דורית רביניאן  
מספר: יוסי פולק
עיצוב תאורה וחלל: יואן טיבולי ואבשלום פולק
עיוב תלבושות: מאיה ליבוביץ'
עיצוב בגדי גוף: נופר דוכובני
מנהלת חזרות: מיכל אלמוגי שלמון  
משתתפים: צבי פישזון, נגה הרמלין, תומס וולסכוט, מרתה-לואיזה ינקובסקה, ג'וי קמין, מיכל רוטמן, מץ ואן רוסום, אופיר איטח, נועה הן, אחינועם חי, ג'יאני נוטרניקולה
טכנאי תאורה: ניר גבריאלי
סאונד: יאיר רחמים
ניהול במה: גלעד בונו
עובדי במה: סילבא מורו

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter