גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות

תיאטרון הקאמרי - מחזמר מצחיקונת

ארכיון תאריך: 7 מרץ 2019 - 9 מרץ 2019

משך: שעתיים ו-40 דקות

האם אישה יכולה להצליח ככוכבת בזכות עצמה בעולם הגברי של בידור? האם היא יכולה לשלב בין קריירה של כוכבת לאהבה – ועוד אהבה למהמר כפייתי? הקומיקאית, השחקנית והזמרת היהודייה-אמריקאית פאני ברייס – אחת מכוכבת הקומדיה הגדולות של המחצית הראשונה של המאה ה-20 – התמודדה עם הסוגיות הללו בדרכה המקצועית. ברברה סטרייזנד, כוכבת קומית, שחקנית וזמרת יהודייה-אמריקאית שהפכה לאחד הסמלים של התרבות האמריקאית במחצית השנייה של המאה ה-20, קיבלה אוסקר על התפקיד של פאני ברייס בסרט עטור התהילה "מצחיקונת" בשנת 1968.

הקומיקאית, השחקנית והזמרת הישראלית מיה דגן מוכיחה שגם עכשיו, כמאה שנים אחרי, השאלות של מקומה של האישה השונה במפגיע, שאינה חוששת להיות מצחיקה ומתריסה, נותרו רלוונטיות. ההופעה שמיה דגן נותנת ב"מצחיקונת" על במת הקאמרי מרשימה בכנותה, בהתמסרותה וברמת השכנוע שבה. כפי שדגן עצמה אמרה על התפקיד, "מצחיקונת" זה הסיפור שלה.

המבקר חיים נוי סיכם ב"קפה דה מרקר" ש"מצחיקונת" "הוא חוויה מוזיקלית המאפשרת למיה דגן לככב בתפקיד חייה. הבמאי צדי צרפתי הצליח להעלות מחזמר מרשים, נעזר בכוריאוגרפיה המדהימה של עוז מורג, והתוצאה היא מחזמר מרגש, תוסס ומעניין".

משתתפים: מאיה דגן, עמוס תמם, אורנה רוטברג, שלמה וישינסקי, עמית רייס, אבי טרמין, ליאור גלרון, אסתי קוסוביצקי, אוסי בן יהודה, אברי ארבל, שוהם שיינר, רועי מלכה, שני שאולי, שמרית ששון, ליאור כהן

רקדנים: אור דנון, רותם יהודה, אדיר בובליל, מתן בן שימול, מתן אוניאמי, מאור לוי, אלה רוזנצוויג, נעה דגן, בר טהר, קטיה רוזנפלד, נופר לוינגר, לירון כהן
בימוי: צדי צרפתי

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter