גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
הצגות ילדים

האנסמבל הקולי הישראלי - איתמר פוגש ארנב

ארכיון תאריך: 13 אוקטובר 2018 - 18 יולי 2020

משך: 50 דקות

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 4 - 10

את היצירה הזאת הציגו יוני רכטר ודויד גרוסמן לקהל בשנת 2009, אבל היא כבר הספיקה להפוך לקלאסיקה ישראלית – אופרה לילדים שמשלבת את כל מה שטוב באמנות הישראלית העכשווית לכדי מופע מצחיק, מלמד ורגיש שמעניק לילדים את הכבוד שנדיר שהם יקבלו במקומות אחרים.
איתמר אוהב את כל החיות. רק מחיה אחת הוא מפחד: ארנב. והנה, יום אחד נאלץ הילד להתמודד עם הפחד הכי גדול שלו, להכיר אותו, להתיידד איתו ולעבור ביחד איתו מסע של הכרת האחר. דויד גרוסמן, שכתב את הספר האהוב, מופיע כאורח מיוחד על הבמה בתור המספר, עדי צ'זרה והשחק האהוב אלי גורנשטיין (שגם מביים את המופע) – בתפקידי איתמר והארנב, והזמרים היוצאים מן הכלל של האנסמבל הקולי הישראלי. כולם יהפכו את היצירה הזאת לחוויה מרוממת נפש ובלתי נשכחת הן עבור הילדים והן עבור ההורים.
מבקר המוזיקה של "הארץ" נעם בן זאב כתב כי כדאי לראות את המופע "בעיקר בזכות המוסיקה. דואט הוואלס לסיום, על טבעה של הידידות והאהבה שהתרקמה בין השניים, היפה כל כך, סיכם את הסגנון המוסיקלי שהתגלה לכל אורך היצירה: מוסיקה מורכבת, מלאת יופי, שעוברת בשמיעה ראשונה ומבקשת האזנה נוספת".
ומבקר התיאטרון של הארץ מיכאל הנדלזלץ סיכם את האופרה כך: "מתברר שהסיוט הוא כלל לא סיוט, אם אתה נתקל בו בלי דעות קדומות, ושיכול להיות שהסיוט שלך מפחד ממך יותר ממה שאתה מפחד ממנו. כל זה הומחש בצורה לא דידקטית, יפהפייה ומענגת".

מאת: דויד גרוסמן 
מוסיקה: יוני רכטר
במאי: מיכאל גורביץ'
אורח מיוחד: דויד גרוסמן (מספר) 
זמרי האנסמבל הקולי הישראלי
קרדיט תמונה: מתוך הספר "איתמר פוגש ארנב" מאת דוד גרוסמן, הוצאת עם עובד, איורים: אורה איל.



 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter