גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

תערוכות

תערוכת חתולים ומופע קסמים!

ארכיון תאריך: 15 יוני 2019

משך: 5 שעות

כניסת ילדים מתחת לגיל 3 - חינם.
שעות פתיחה: 10:00 - 15:00 

10:00 - 15:00 – תצוגת החתולים!
13:00 - מופע קסמים בהגשת אלוף ישראל בקסמי במה!

לפני שלוש שנים הגזע הפופולרי ביותר בישראל היה בריטי קצר שיער "דובונים" רגועים ושמנמנים עם פרוות פלוש בצבעים מגוונים: זהובים וכסופים, תכלת ולילך הקלאסיים ורבים אחרים. לאחר מכן הפופולריות עברה לסקוטיש פולד - אלה החתולים עם אוזניים שמוטות. הצבע לא היה חשוב, העיקר שהאוזניים יהיו שמוטות ולא יעמדו כמו אצל גזעים אחרים. כעת הגזע הפופולרי ביותר בישראל הוא מיין קון - גזע החתולים הגדולים ביותר בעולם עם  מבט קשוח, אך אופי רך ומתוק. הצבע הפופולרי הוא טבעי, הבאים  אחריו  - אדמוני ושחור.
 
בישראל מוצגים גזעים שונים: נדירים ושכיחים. כמו בכל תחום בחיים כדאי לבחור את מה שמתאים לך ולמשפחתך, ולא לפי צו האופנה. לפגוש שותף לחיים המתאים לך - זו משימה לא קלה, הדורשת התעמקות, על אחת כמה וכמה כשמדובר בבחירה מתוך עשרות גורים. מומחים ממליצים לא להתייחס לחיצוניות אלא רק לקרוא ולהתעמק בחקר האופי של כל גזע. עולם החתולים מאוד מגוון וכל גזע הוא עולם ומלואו עם צבעים ואופי ומיוחד.

אם אתם מרגישים שבמשפחתכם יש מקום וציפיה לחבר אוהב- תבואו לתערוכה, דברו עם אנשים המומחים בנושא, תלטפו או פשוט תסתכלו על חתולים שונים. יתכן מאוד ויקרה לכם דבר נפלא ותכירו חבר שירגש אתכם שנים רבות.
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter